-

 
God morgon!
 
Har precis ätit frukost och ska dusha snart. Mamma ska åka till Turkiet natten till onsdag alltså precis när det är 2013 (natten mellan 31 dec. och 1 jan). Hon ska vara där 10 dagar. Jag ville följa med fast jag fick inte för att biljetterna var dyra (6500 kr per person dit och tillbaka till Sverige). Hon ska åka dit själv så jag, min syrra och lillebrorshan stannar hemma tsm me pappa eller så får vi åka till pappas affär. Jag vill hellre stanna hemma faktiskt. Jag orkar inget efter allt som har hänt... Hoppas allt blir bätttre! :'(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilden är tagen av mig. Det är 3 tulpaner om man inte förstår vad det är.
(KOPIERING ÄR ABSOLUT INTE TILLÅTET!)
 
 
 

Kommentarer
Anna Linnea säger:

Vad har hänt!!??? Messa mig! <3

Svar: You know...
lifestylee.blogg.se

2013-01-08 | 14:15:06
Bloggadress: http://Jasfunnypic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback