Äntligen är man 15!!

Halloojj!

Fyllde år i onsdags. Fick några presenter o så. Fick bl.a en iPhone 4s!! Är skiiit glaad!! Tjejerna i min klass sa innan att de skulle ha en överraskning till mig så undrade hela tiden vad de skulle göra. Ja hoppades på att de skulle göra något kul och kanske blire nån present oxå, TÄNKTE jag. Men sen gjorde de inte det. De skulle visserligen ta mig t pizzerian fast ingen av tjejerna ville typ så det blev inget... Aja.

Sen vill ja oxå säga att ja fick A på tyska muntligt redovisning så det blev man verkligen glad av, speciellt när de bara var typ kanske 4 personer som fick det utav 27 typ. Förra terminen fick ja A på skriftligt oxå så ja väntar ganska högt de här terminen.

Just nu pågår deg städning hemma hos oss så jag måste hjälpa till. See u later! 👋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback