Här ska det vara nån rubrik

Tjoho!

Vaknade runt 6 idag men ligger fortfarande i sängen.

Igår kväll läste jag i min svenska bok som heter Cirkeln. Åhh fyfan vad den är läskig och bra! När det hände något läskigt så typ skrek jag att jag inte kunde läsa mer för det var jätte spännande. Så jag ringde Anna och prata med henne lite. Ni måste läsa den. Jag läste typ mer än 200 sidor igår.

Idag ska vi se på hockeymatch. Killarna i vår skola ska spela skol-dm final typ så hela skolan ska se på. Efter det ska jag och Jennifer försöka fixa praoplats.

Nu måste jag faktiskt äta... Bjuder på några bilder från vinteridrottsdagen. Ja de är redigerade. KOPIERING EJ TILLÅTET! FRÅGA FÖRST!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback