Hemma igen!

 
Hallojj!
 
Kunde inte blogga för att jag sov över hos mina kusiner från fredag till söndag. Pappa, syrran och brorshan åkte till Örebro och jag ville inte följa med eftersom jag ville vara med mina kusiner.Är hemma nu iaf.  Mamma är fortfarande i Turkiet, hon kommer torsdag morgon.
Skolan börjar imorgon. Skulle vart bra om vi hade lite längre lov. Detta lov var jag inte hemma, det kanske var 1-2 dagar då jag satt hemma och tog de lugnt så jag hann inte vila. Jag har inte hunnit med allt som jag tänkt att göra under lovet.
Just nu ritar jag kläder och lyssnar på musik. Jag känner att jag har blivit bättre på att rita kläder. Igår kväll gjorde jag en jättefin klänning på bara 5-10 min och jag blev verkligen jättenöjd med den. Jag kan lägga upp den på bloggen senare om ni vill. Det går inte att överföra bilder från mobilen jag använder just nu.
 
 
 
Gjorde denna ritning i somras. Det är ett rum med walk-in-closet.
 
 

Kommentarer
Sofiiiish. säger:

OCH DU HAR INTE SAGT ATT DU HAR EN BLOGG?!
-Vet inte vad jag ska tro ;) hihi ses i morrn, kram.

Svar: Hihi...
lifestylee.blogg.se

2013-01-07 | 18:23:24
Bloggadress: http://freestyleflickorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback