Så glaad!

God morgon!
Igår när jag kom hem så hade jag ett träningspass. Gjorde mest mag övningar. Det kändes skönt men ändå lite jobbigt efter ett tag.
Efter det gjorde jag fruktsallad, gott!

Sen på kvällen duschade jag och sen kolla ja på match. Mitt favoritlag Galatasaray spelade mot Schalke 04. Vi vann och det betyder att Galatasaray är en av HELA Europas 8 lag, som har gått vidare till Champions League, som är bäst! Det är bara 8 lag kvar och en av de kmr att vara Europas bästa lag. Galatasaray kmr nu att möta antingen Barcelona, Real Madrid, Juventus m.m. Asså är sååå himla glad att just det laget man hejat på sen man var liten, har blivit så här stort under bara några år! Fan vad jag älskar Galatasaray ❤💛❤💛 (förlåt om det blev en tråkig inlägg men jag är så glad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback